Potrebujem Web stránku?

Potrebujem Web stránku?
Je vôbec web stránka užitočná?

Čím viac sa stretávam, že firmy či ľudia ponúkajúci služby sa obracajú na sociálne siete ako ich hlavný informačný kanál o ich biznise. Áno propagovať svoju firmu na sociálnych sieťach je vynikajúci spôsob ako sa zviditeľniť za nie veľké peniaze alebo úplne zadarmo.

Avšak spoliehať sa na to, že váš zákazník nájde všetky potrebné informácie a získa voči vašej firme potrebnú dôveru a povie si… „Áno táto firma bude pre mňa tá správna.“ Tak to vám dokáže zabezpečiť len dobre urobená web stránka. Podľa prieskumov až 75% ľudí prihadzuje hodnovernosť firme podľa kvalitného dizajnu a funkčnosti stránky.

 

Prečo nestačia sociálne siete?

Práve teraz tak ako nikdy predtým ľudia využívajú na získanie informácií o službe alebo produkte práve webové stránky. Dokonca aj keď si chcú kúpiť niečo bežné najprv to nájdu na internete.  Nakoľko vyhľadávače uprednostňujú lokálne firmy sa ľahko dostanú ku Vám. A tu vyhráva kvalitná web stránka. Ľudia budú dôverovať a navštívia tú firmu ktorej stránka jednoducho vyzerá lepšie.

A ak nájdu Vašu firmu na Google Mapách ale nebudú mať k dispozícii webovú stránku pomyslia si „Táto firma je ešte z čias minulých“ a to je to posledné čo chcete aby sa stalo. Preto aj malá lokálna firma by mala mať svoju web stránku.

Má web stránka ešte nejaké výhody?

Recenzie a komentáre o vašej firme na iných stránkach je tak isto dobrá vec, ale vy by sme mali mať posledné slovo o tom ako od prezentujete svoju firmu a webová stránka vám vytvorí oficiálnu prítomnosť na internete. Takže nebudete odkázaný na to čo iný o vás na internete hovoria.

Môžete začať predávať online. Áno aj malý lokálny obchodík môže mať takzvaný eshop a verte nemusí to stáť tisíce ako sa toho všetci boja. Ja vám dokážem vytvoriť malý šikovný a základný eshop na úrovni kľukne aj tých veľkých a stačí, že tam budete mať pár produktov jednak si s tým môžete prilepšiť na predajoch a po druhé je to ďalšia vec čo pridá na hodnote vašej firmy.

Je to výhodnejšie.

Keď sa chcete zviditeľniť je web stránka výhodnejšia ako už teraz zastaralé billboardy, reklamy na stĺpoch či dokonca lokálne noviny či reklamné týždenníky.

Zmestíte tam minimálne informácie o vašej firme a keď sa váš biznis nedá vysvetliť  jednou dvomi vetami zaplatíte nemalé peniaze za to. V prípade keď už vlastníte webovú stránku, kde si zaplatíte reklamy na facebooku alebo google dokážete osloviť tisíce až desať tisíce cielených potencionálnych zákazníkov za desiatky eur.

Takže máme ďalší dôvod prečo si zaobstarať webovú stránku. Šetrí vaše peniaze.

Záver?

Vyzerá to tak, že v dnešnom modernom svete keď chcete profitovať  a získavať nových zákazníkov potrebuje už aj malá lokálna firma webovú stránku 🙂

Ladislav Miklo

Ahoj som Ladislav a zbožnujem všetko ohľadom grafického a webového dizajnu.

Všetky autorove články
Napíš komentár